Een nieuw jaar met nieuwe kansen

Een succesvol en gelukkig 2019 voor allen toegewenst. Vanuit Stichting BOOM Maassluis willen we in 2019 graag de reeds goede samenwerking met alle organisaties, die helpen om geldzorgen bij inwoners van Maassluis te verminderen, voortzetten. Een grote wens is ook dat mensen met geldzorgen eerder en vaker aankloppen voor begeleiding. Eerder aankloppen betekent dat de geldproblemen niet torenhoog worden. Grotere geldproblemen betekent meer stress voor mensen met geldzorgen en nog erger voor hun kinderen. Grotere geldproblemen betekenen nog grotere tekorten bij helpende organisaties en ook meer schade voor de maatschappij.
Alle inwoners van Maassluis dienen te weten dat geldzorgen meestal GEEN kwestie is van eigen schuld dikke bult. Alle volwassen inwoners van Maassluis kunnen zonder vooroordelen helpen geldzorgen bij anderen te laten verminderen. Dat kan door vrijwilliger te worden bij een organisatie als Stichting BOOM Maassluis of door direct anderen te helpen bijvoorbeeld bij uitleg van te ingewikkelde brieven maar vooral door te stimuleren dat mensen met geldzorgen tijdig aankloppen voor begeleiding bij helpende organisaties. Een nieuw jaar met nieuwe kansen voor iedereen !!